Notowania akcji spółki LiveChat Software z 12 maja 2021 roku
W środę, 12 maja LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 122,8 zł, czyli o 0,16 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 122,6 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 126 zł - spółka osiągnęła o godzinie 9.40 by na zamknięciu spaść do poziomu 125 zł.
Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 101, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 55 738 sztuk. Obroty wyniosły 6,73 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni poniedziałek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki nie zmieniła się, w ciągu miesiąca spadła o 2,19 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 111,15 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 105,25 proc.
W środę LiveChat Software zachowywał się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,54 proc. do poziomu 62 214 punktów, a wartość spółki wzrosła o 1,96 proc. Spółki z sektora IT do których należy także LiveChat Software ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-INFO spadła o 0,18 proc. do poziomu 4 070 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z branży IT na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor IT zachowywał się dużo gorzej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO spadła o 0,18 proc., a wartość spółki wzrosła o 1,96 proc.
LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).