Reklama

LIVECHAT (LVC): Notowania akcji spółki LiveChat Software z 22 września 2020 roku

We wtorek, 22 września LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 94,1 zł, czyli o 0,42 proc. mniej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 94,5 zł. O godzinie 9.04 kurs akcji wzrósł do poziomu 94,2 zł, a następnie, o 15.30, spadł do wartości 91,8 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 94 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 65, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 51 783 sztuk. Spadek był przy dużym obrocie, co może budzić niepokój wśród inwestorów. Obroty wyniosły 4,84 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 1,93 mln zł.

Spółka przełamała tendencję wzrostową trwającą od 5 sesji i odnotowała spadek. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 6,33 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 2,99 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 156,48 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 117,09 proc.

We wtorek LiveChat Software zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,61 proc. do poziomu 48 741 punktów, a wartość spółki spadła o 0,53 proc. Spółki z sektora IT do których należy także LiveChat Software pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,30 proc. do poziomu 3 790 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z branży IT na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor IT zachowywał się lepiej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,30 proc., a wartość spółki spadła o 0,53 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »