Reklama

Notowania akcji spółki LiveChat Software z 23 lipca 2021 roku

W piątek, 23 lipca LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 132,8 zł, czyli o 0,15 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 132,6 zł. O godzinie 11.00 kurs akcji wzrósł do poziomu 135 zł, a następnie, o 16.08, spadł do wartości 130 zł, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 49, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 9 019 sztuk. Obroty wyniosły 1,12 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 5,39 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 1,56 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 53,66 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 52,05 proc.

W piątek LiveChat Software zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,46 proc. do poziomu 67 191 punktów, a wartość spółki spadła o 1,96 proc. Spółki z branży IT do których należy także LiveChat Software pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 1,06 proc. do poziomu 4 597 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z sektora IT na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża IT zachowywała się dużo lepiej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 1,06 proc., a wartość spółki spadła o 1,96 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »