Reklama

Notowania akcji spółki LiveChat Software z 28 czerwca 2022 roku

We wtorek, 28 czerwca LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 98 zł, czyli o 0,82 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 97,2 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom minimalny - 95,5 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 25, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 13 415 sztuk. Obroty wyniosły 1,2 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni piątek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 17,18 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 12,35 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 24,80 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 31,29 proc.

We wtorek LiveChat Software zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,2 proc. do poziomu 54 493 punktów, a wartość spółki spadła o 1,75 proc. Spółki z sektora IT do których należy także LiveChat Software pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,08 proc. do poziomu 4 016 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek IT na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor IT zachowywał się dużo lepiej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,08 proc., a wartość spółki spadła o 1,75 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »