Reklama

Notowania akcji spółki LiveChat Software z 29 lipca 2021 roku

W czwartek, 29 lipca LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 133 zł, czyli o 0,61 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 132,2 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom minimalny - 128 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 41, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 5 343 sztuk. Spadek odbył się przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 684 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 2,8 mln zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 0,76 proc., w ciągu miesiąca spadła o 2,26 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 50,29 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 47,06 proc.

W czwartek LiveChat Software zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,72 proc. do poziomu 67 833 punktów, a wartość spółki spadła o 1,66 proc. Spółki IT do których należy także LiveChat Software pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,30 proc. do poziomu 4 603 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek IT na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor IT zachowywał się dużo lepiej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,30 proc., a wartość spółki spadła o 1,66 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »