Reklama

Notowania akcji spółki LiveChat Software z 30 września 2020 roku

W środę, 30 września LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 89,5 zł, czyli o 0,89 proc. mniej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 90,3 zł. O godzinie 9.04 kurs akcji spadł do poziomu 88 zł, a następnie wzrósł do wartości 90,9 na zamknięciu.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 54, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 9 947 sztuk. Obroty wyniosły 831 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 3,81 proc., w ciągu miesiąca spadła o 4,21 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 147,35 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 109,93 proc.

W środę LiveChat Software zachowywał się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,18 proc. do poziomu 49 412 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,66 proc. Spółki IT do których należy także LiveChat Software pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,04 proc. do poziomu 3 837 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania sektora IT na rynek indeks WIG spadł.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »