Reklama

Notowania akcji spółki LiveChat Software z 7 sierpnia 2020 roku

W piątek, 7 sierpnia LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 93 zł, czyli o 0,54 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 92,5 zł. To była minimalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom maksymalny - 99,8 zł - spółka osiągnęła o godzinie 12.17 by na zamknięciu spaść do poziomu 99,4 zł.

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 116, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 37 246 sztuk. Obroty wyniosły 3,64 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 10,69 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 28,92 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 183,19 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 129,56 proc.

W piątek LiveChat Software zachowywał się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,16 proc. do poziomu 51 732 punktów, a wartość spółki wzrosła o 7,46 proc. Spółki z branży IT do których należy także LiveChat Software ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-INFO spadła o 0,24 proc. do poziomu 3 849 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek IT na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża IT zachowywała się dużo gorzej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO spadła o 0,24 proc., a wartość spółki wzrosła o 7,46 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »