Reklama

Notowania akcji spółki LiveChat Software z 8 stycznia 2021 roku

W piątek, 8 stycznia LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 104,8 zł, czyli o 0,77 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 104,0 zł. O godzinie 10.42 kurs akcji wzrósł do poziomu 105,6 zł, a następnie, o 14.57, spadł do wartości 103,8 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 104,8 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 61, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 38 578 sztuk. Obroty wyniosły 3,96 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 1,50 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 6,83 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 150,12 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 1,5 proc.

W piątek LiveChat Software zachowywał się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,26 proc. do poziomu 59 843 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 0,77 proc. Spółki z branży IT do których należy także LiveChat Software ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-INFO spadła o 0,40 proc. do poziomu 3 871 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania sektora IT na rynek indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża IT zachowywała się dużo gorzej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO spadła o 0,40 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,77 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »