Reklama

Notowania akcji spółki LiveChat Software z 9 kwietnia 2021 roku

W piątek, 9 kwietnia LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 129 zł, czyli o 0,94 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 127,8 zł. O godzinie 9.24 kurs akcji wzrósł do poziomu 129,4 zł, a następnie, o 15.12, spadł do wartości 126,4 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 127 zł.

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 96, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 44 567 sztuk. Obroty wyniosły 5,55 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatnią środę, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 0,95 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 8,55 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 177,90 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 177,29 proc.

W piątek LiveChat Software zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,08 proc. do poziomu 59 390 punktów, a wartość spółki spadła aż o 0,63 proc. Spółki IT do których należy także LiveChat Software pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,83 proc. do poziomu 4 196 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży IT na rynek indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor IT zachowywał się dużo lepiej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,83 proc., a wartość spółki spadła o 0,63 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »