Notowania akcji spółki LPP z 1 października 2020 roku

W czwartek, 1 października LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 6650 zł, czyli o 1,22 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 6570,0 zł. O godzinie 9.11 kurs akcji spadł do poziomu 6600 zł, a następnie o 14.54 wzrósł do wartości 6845 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 6800 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 82, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 278 sztuk. Obroty wyniosły 7,76 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 1,02 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 5,42 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 20,93 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 22,9 proc.

W czwartek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,76 proc. do poziomu 49 035 punktów, a wartość spółki wzrosła o 3,5 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także LPP pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 5,44 proc. do poziomu 4 038 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza sześcioma markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY oraz wprowadzoną w 2016 r. marką premium Tallinder. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1600 salonów. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »