We wtorek, 16 lutego LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 7995 zł, czyli o 1,3 proc. mniej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 8100,0 zł. To była minimalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom maksymalny - 8310 zł - spółka osiągnęła o godzinie 16.36 by na zamknięciu spaść do poziomu 8260 zł.
Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 83, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 455 sztuk. Obroty wyniosły 10,9 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Analizowana sesja była czwartą sesją wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 6,93 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 4,89 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 1,84 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 0,72 proc.
We wtorek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,7 proc. do poziomu 59 416 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 1,98 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 2,76 proc. do poziomu 5 406 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.
LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).