Reklama

Notowania akcji spółki LPP z 16 października 2020 roku

W piątek, 16 października LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 6300 zł, czyli o 4,05 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 6055,0 zł. O godzinie 9.08 kurs akcji wzrósł do poziomu 6475 zł, a następnie, o 11.10, spadł do wartości 6080 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 6150 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 113, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 601 sztuk. Obroty wyniosły 15,3 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatnią środę, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 10,87 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 9,56 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 24,03 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 30,27 proc.

W piątek LPP zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,53 proc. do poziomu 48 210 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 1,57 proc. Spółki z branży odzieżowej do których należy także LPP pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 1,03 proc. do poziomu 3 604 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z sektora odzieżowego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza sześcioma markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY oraz wprowadzoną w 2016 r. marką premium Tallinder. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1600 salonów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »