Reklama

LPP (LPP): Notowania akcji spółki LPP z 18 lutego 2021 roku

W czwartek, 18 lutego LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 8110 zł, czyli o 1,76 proc. mniej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 8255,0 zł. To była minimalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom maksymalny - 8345 zł - spółka osiągnęła o godzinie 14.33 by na zamknięciu spaść do poziomu 8320 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 94, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 183 sztuk. Obroty wyniosły 12,4 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 4,26 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 7,29 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 0,18 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 1,46 proc.

W czwartek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,55 proc. do poziomu 58 684 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,79 proc. Spółki z branży odzieżowej do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,34 proc. do poziomu 5 370 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora odzieżowego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża odzieżowa zachowywała się dużo gorzej niż LPP, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,34 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,79 proc.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »