Reklama

Notowania akcji spółki LPP z 2 października 2020 roku

W piątek, 2 października LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 6730 zł, czyli o 1,03 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 6800,0 zł. O godzinie 9.45 kurs akcji spadł do poziomu 6650 zł, a następnie o 16.08 wzrósł do wartości 6890 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 6755 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 70, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 008 sztuk. Obroty wyniosły 5,5 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 1,39 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 5,98 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 21,27 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 23,41 proc.

W piątek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,02 proc. do poziomu 49 043 punktów, a wartość spółki spadła o 0,66 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,04 proc. do poziomu 4 037 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania sektora odzieżowego na rynek indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza sześcioma markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY oraz wprowadzoną w 2016 r. marką premium Tallinder. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1600 salonów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »