Reklama

Notowania akcji spółki LPP z 21 stycznia 2021 roku

W czwartek, 21 stycznia LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 7850 zł, czyli o 1,09 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 7765,0 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 7430 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 105, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 811 sztuk. Obroty wyniosły 12,2 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 4,85 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 1,70 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 14,65 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 9,14 proc.

Reklama

W czwartek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 1,53 proc. do poziomu 57 227 punktów, a wartość spółki spadła aż o 3,93 proc. Spółki z branży odzieżowej do których należy także LPP ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 2,92 proc. do poziomu 4 727 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »