Reklama

Notowania akcji spółki LPP z 29 lipca 2021 roku

W czwartek, 29 lipca LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 13500 zł, czyli o 0,66 proc. mniej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 13590,0 zł. To była minimalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom maksymalny - 13920 zł - spółka osiągnęła o godzinie 16.44 by na zamknięciu spaść do poziomu 13900 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 87, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 784 sztuk. Obroty wyniosły 35,1 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Analizowana sesja była kolejną wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 1,83 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 7,50 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 123,83 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 101,45 proc.

W czwartek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,72 proc. do poziomu 67 833 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 2,28 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 1,52 proc. do poziomu 8 318 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z branży odzieżowej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »