Reklama

Notowania akcji spółki LPP z 29 października 2020 roku

W czwartek, 29 października LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 5380 zł, czyli o 1,82 proc. mniej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 5480,0 zł. O godzinie 13.11 kurs akcji spadł do poziomu 5280 zł, a następnie o 15.48 wzrósł do wartości 5525 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 5460 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 118, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 3 681 sztuk. Obroty wyniosły 17 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Analizowana sesja była kolejną spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 12,29 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 18,51 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 33,90 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 38,1 proc.

W czwartek LPP zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG spadł o 0,37 proc. do poziomu 44 841 punktów, a wartość spółki spadła tylko o 0,36 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,24 proc. do poziomu 3 184 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza sześcioma markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY oraz wprowadzoną w 2016 r. marką premium Tallinder. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1600 salonów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »