Reklama

Notowania akcji spółki LPP z 4 września 2020 roku

W piątek, 4 września LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 7150 zł, czyli o 1,38 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 7250,0 zł. O godzinie 12.05 kurs akcji wzrósł do poziomu 7330 zł, a następnie, o 16.44, spadł do wartości 7110 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 7195 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 85, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 225 sztuk. Obroty wyniosły 12,7 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka przełamała tendencję wzrostową trwającą od 2 sesji i odnotowała spadek. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 0,63 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 1,27 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 0,90 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 18,42 proc.

W piątek LPP zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG spadł o 0,77 proc. do poziomu 50 522 punktów, a wartość spółki spadła tylko o 0,76 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,11 proc. do poziomu 4 184 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora odzieżowego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza sześcioma markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY oraz wprowadzoną w 2016 r. marką premium Tallinder. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1600 salonów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »