We wtorek, 9 lutego VRG (VRG) rozpoczęło notowania od poziomu 2,635 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 9.23 kurs akcji spadł do poziomu 2,595 zł, a następnie o 11.09 wzrósł do wartości 2,67 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 2,65 zł.
Liczba transakcji dla spółki VRG wyniosła 46, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 91 135 sztuk. Obroty wyniosły 240 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Analizowana sesja była czwartą sesją wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 1,92 proc., w ciągu miesiąca spadła o 4,85 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 31,96 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 31,17 proc.
We wtorek VRG zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,33 proc. do poziomu 57 248 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,57 proc. Spółki odzieżowe do których należy także VRG pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 3,34 proc. do poziomu 5 238 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG spadł.
Grupa VRG specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji wysokiej jakości kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. W skład grupy wchodzi obecnie pięć głównych marek: Vistula oraz Bytom - kolekcje odzieży męskiej w stylu formalnym i smart casual, Deni Cler Milano - luksusowa odzież dla kobiet, Wólczanka - koszule męskie i damskie zarówno formalne jak i typu casual oraz W.KRUK - biżuteria oraz zegarki światowych szwajcarskich marek, między innymi: Rolex, Omega, Chopard, Tag Heuer, Tudor. (na podst. GPW).