Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 1 lipca 2022 roku

W piątek, 1 lipca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 102,2 zł, czyli o 0,2 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 102,4 zł. O godzinie 9.42 kurs akcji spadł do poziomu 99 zł, a następnie o 16.42 wzrósł do wartości 105,4 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 103,8 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 31, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 10 324 sztuk. Obroty wyniosły 1,06 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Analizowana sesja była trzecią sesją wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 11,61 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 4,01 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 9,74 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 11,73 proc.

W piątek Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,26 proc. do poziomu 53 434 punktów, a wartość spółki wzrosła o 1,37 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,93 proc. do poziomu 6 523 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora medialnego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się dużo gorzej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,93 proc., a wartość spółki wzrosła o 1,37 proc.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »