Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 13 grudnia 2021 roku

W poniedziałek, 13 grudnia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 138,8 zł, czyli o 0,29 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 138,4 zł. O godzinie 11.25 kurs akcji wzrósł do poziomu 140 zł, a następnie, o 12.16, spadł do wartości 138,4 zł, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 25, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 7 204 sztuk. Obroty wyniosły 1 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka utrzymała na zamknięciu poziom notowań z ostatniej sesji. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 2,22 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 9,66 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 70,86 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 66,75 proc.

W poniedziałek Wirtualna Polska zachowywała się podobnie jak rynek. Indeks WIG spadł o 0,2 proc. do poziomu 68 230 punktów, a wartość spółki nie zmieniła się. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,55 proc. do poziomu 8 603 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora medialnego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się gorzej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,55 proc., a wartość spółki nie zmieniła się.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »