Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 22 stycznia 2025 roku

W środę, 22 stycznia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 73,3 zł, czyli o 1,24 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 72,4 zł. O godzinie 10.09 kurs akcji spadł do poziomu 72,4 zł, a następnie o 16.36 wzrósł do wartości 73,7 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 73 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 33, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 3 014 sztuk. Wzrost był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 201 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 796 tys. zł.

Reklama

Analizowana sesja była czwartą sesją wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 1,39 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 10,94 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 34,35 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 6,77 proc.

W środę Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,03 proc. do poziomu 85 298 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 0,83 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,73 proc. do poziomu 6 624 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży medialnej na rynek indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor medialny zachowywał się dużo gorzej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,73 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,83 proc.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »