Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 27 października 2020 roku

We wtorek, 27 października Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 73,6 zł, czyli o 0,55 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 73,2 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 72,2 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 13, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 792 sztuk. Wzrost był przy małym obrocie, który wyniósł 57,3 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 680 tys. zł.

Reklama

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 1,87 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 5,76 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 15,05 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 5,16 proc.

We wtorek Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,46 proc. do poziomu 47 198 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,27 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,19 proc. do poziomu 4 806 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora medialnego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się gorzej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,19 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,27 proc.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »