Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 3 czerwca 2025 roku

We wtorek, 3 czerwca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 88,2 zł, czyli o 0,92 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 87,4 zł. O godzinie 13.29 kurs akcji wzrósł do poziomu 88,8 zł, a następnie, spadł do wartości 85,7 na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 77, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 7 667 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 621 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 2,33 mln zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni piątek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 10,91 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 4,46 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 23,07 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 9,45 proc.

We wtorek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,93 proc. do poziomu 99 971 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,95 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 1,46 proc. do poziomu 7 650 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »