Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 3 września 2020 roku

W czwartek, 3 września Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 73,6 zł, czyli o 0,54 proc. mniej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 74,0 zł. O godzinie 10.41 kurs akcji wzrósł do poziomu 74 zł, a następnie, spadł do wartości 73 na zamknięciu.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 11, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 050 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 141 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 490 tys. zł.

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 2,24 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 2,53 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 18,89 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 4,58 proc.

W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,86 proc. do poziomu 50 916 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,35 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 1,10 proc. do poziomu 5 118 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »