Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 7 kwietnia 2021 roku

W środę, 7 kwietnia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 100,4 zł, czyli o 0,4 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 100,0 zł. O godzinie 9.09 kurs akcji spadł do poziomu 99,3 zł, a następnie o 10.27 wzrósł do wartości 103,2 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 100,2 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 43, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 13 436 sztuk. Obroty wyniosły 1,35 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Analizowana sesja była kolejną wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 3,73 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 5,92 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 82,18 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 70,99 proc.

W środę Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,55 proc. do poziomu 59 695 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,2 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,10 proc. do poziomu 6 494 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży medialnej na rynek indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »