Biedronka odgryzła się Lidlowi. Klienci po zakupach dostają ulotkę

Biedronka odpłaciła się Lidlowi. Klienci po zakupach dostają ulotkę
Biedronka odpłaciła się Lidlowi. Klienci po zakupach dostają ulotkęPiotr Kamionka/REPORTEREast News
  • Spór między Biedronką i Lidlem o to, który ze sklepów jest tańszy wciąż trwa. Biedronka w ostatnim czasie musiała mierzyć się z zajęciem jej plakatów.
  • Informacja o tym, że od 2002 roku jest tańsza od Lidla, spotkała się z reakcją sądu, który nakazał komornikowi zajęcie reklam.
  • I choć Biedronka utraciła możliwość dalszego propagowania hasła, znalazła inny sposób, by wbić szpilę Lidlowi.
Plakat Biedronki zabezpieczony przez komornika.
Plakat Biedronki zabezpieczony przez komornika.Przemysław TerleckiINTERIA.PL

Lidl przed sądem dopiął swego. Ale Biedronka nie odpuszcza, rozdaje klientom ulotki

Zobacz również:

    Ulotka dodrukowana w ramach paragonu otrzymywanego po zakupach w Biedronce.
    Ulotka dodrukowana w ramach paragonu otrzymywanego po zakupach w Biedronce.Przemysław TerleckiINTERIA.PL

    Biedronka drukuje swoje hasło, sąd tego nie zablokuje

    Gwiazdowski mówi Interii. Odc. 70: Dlaczego w Polsce rządzący tak nie lubią „misiów”?Robert GwiazdowskiINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?