Konferencja Social Media Day Poland: D.N.A. miasto/kultura
Na rozwój i obraz miasta wpływa wiele czynników. Organizatorzy konferencji Social Media Day Poland chcą skupić się na kilku z nich i już po raz 14. zabiorą nas w podróż po świecie social media. Tym razem porozmawiamy o mieście i jego D.N.A.
15 listopada we wrocławskim Kinie Nowe Horyzonty odbędzie się kolejna edycja Social Media Day Poland. Tematem przewodnim wydarzenia będzie miasto, a dokładniej jego D.N.A., czyli:
D - design
N - NGO - inicjatywy społeczne i oddolne
A - aplikacje, IT
Tym razem organizatorzy zmienili nieco konwencję eventu - oprócz samej konferencji, zaplanowane są także warsztaty z trzech bloków tematycznych D. N. A. oraz część odczuwania miasta. Bo jak tu rozmawiać o mieście tylko w sali konferencyjnej?
- Zależy nam, aby każdy z uczestników wszedł w strukturę, charakter i emocje miasta, dlatego podzieliliśmy wydarzenie na trzy części. Pierwsza z nich to warsztaty tematyczne, organizowane m.in przez pracownię PANATO, czy Creativro. Druga część, stanowiąca zarazem główne wydarzenie imprezy, to konferencja, która odbędzie się w jednej z sal wrocławskiego Kina Nowe Horyzonty. Według nas, jest to najlepsze miejsce do rozmawiania o D.N.A. Miasta - kino pełni funkcję nie tylko rozrywkową, ale jest także znane z organizowania wydarzeń kulturalno-społecznych i edukacyjnych. Trzecią częścią wydarzenia będzie TweetUp organizowany w ramach naszego after party - mówi Sylwia Wojtkowska z agencji Publicon PR, będącej organizatorem konferencji Social Media Day Poland.
Zaproszeni prelegenci przedstawią swoje wizje miasta i ich odczucia wobec aglomeracji. Będą to m.in. ekspert w dziedzinie marketingu i brandingu, autor słynnej książki "Zakamarki marki" Paweł Tkaczyk, Andrzej Tucholski (jestkultura.pl) i Hubert Tworkowski z firmy Sotrender.
- Udało nam się zaprosić specjalistkę od komunikacji internetowej w Mons - Europejskiej Stolicy Kultury 2015 Pauline Coutant, która opowie o wyzwaniach komunikacyjnych stojących przed ESK. Mamy nadzieję, że uczestnicy konferencji poznają organizację ESK "od kuchni" - dodaje Tomek Myszko z biura ESK2016, będącego współorganizatorem wydarzenia.
16:50-17:10 Rejestracja uczestników
17:10-17:15 Rozpoczęcie konferencji, powitanie gości | Szymon Sikorski (PubliconPR)
17:15-17:40 LAB_Wrocław | Szymon Sikorski (PubliconPR)
17:40-18:05 Wyzwania komunikacyjne ESK - case study Mons 2015 i Lille 2004 | Pauline Coutant (Mons2015)
18:05-18:30 D.N.A. nowoczesnych rozwiązań społecznych z Portugalii | Andrzej Tucholski (jestkultura.pl)
18:30-18:55 Wizerunek miasta w social media | Hubert Tworkowski (SoTrender)
18:55-19:20 Odgórne zarządzanie nie działa. O budowaniu marki miasta | Paweł Tkaczyk (pl.paweltkaczyk.com)
19:20-19:45 Jaki jest Wrocław? Co o Wrocławiu mówią internety? | dr Maurycy Graszewicz (Morris Marlowe), Tomasz Kudła (Creativro/studiumprzypadku.com) oraz duch Michała Sadowskiego (Brand24)
19:45-20:00 #onedayinwro - jak było naprawdę? | Instagramers Wrocław
Po konferencji organizatorzy zachęcają do wzięcia udziału w after party w pubie Marynka we Wrocławiu, które zostanie zorganizowane w ramach TweetUp'u - spotkania użytkowników Twittera z całej Polski, w tym z zacną reprezentacją Wrocławia. Podczas wydarzenia będzie możliwe wymienienie spostrzeżeń z prelegentami.
W ramach Social Media Day Poland wrocławskie restauracje przygotowały również specjalne zniżki dla uczestników wydarzenia. Szczegóły na stronie: [link do wydarzenia na Facebooku] https://www.facebook.com/events/898966363460732/
Konferencja Social Media Day Poland: D.N.A. miasto/kultura została zorganizowana we współpracy z ESK2016. Aby wziąć udział w warsztatach, konieczna jest wcześniejsza rejestracja na www.socialmediaday.pl. Szczegóły wydarzenia są dostępne na stronie konferencji oraz na Facebooku https://www.facebook.com/smdaypoland
Organizatorzy Social Media Day Poland
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze