Udział TVN w oglądalności wynosił 15,48 procent
W dniach od 2 do 8 kwietnia udział TVN w oglądalności wyniósł 15,48 proc. wobec 15,73 proc. tydzień wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 14,95 proc. wobec 14,63 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.
W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 02.04-08.04.
Stacja bieżący tydzień (proc.) poprzedni tydzień (proc.) TVP1 15,15 15,64 TVP2 12,79 12,17 Polsat 14,95 14,63 TVN 15,48 15,73 TVP Info 3,41 3,94 TVN24 2,78 2,89 TVN7 2,15 2,11 TV4 2,67 2,13 Puls 2,07 2,2 Polsat 2 1,17 1,18
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.
- - - - -
W dniach od 2 do 8 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,99 proc., co oznacza 67,05 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,75 proc., czyli wpływami rzędu 62,69 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 27,95 mln zł, czyli 7,92 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 19,32 mln zł, co daje 5,47 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 8,9 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,52 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 353,13 mln zł wobec 392,24 mln zł tydzień wcześniej.
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi