rynek reklamy
- Wszystkie (51)
- Artykuły (51)
Artykuły (51)
-
TVP Info nie nadaje programu, a więc i reklam. Kto pokryje straty?
- Czwartek, 21 grudnia 2023 (09:41)
-
Analiza rynku piwa: W wakacje ceny poszybowały w górę - najbardziej te minimalne
- Niedziela, 22 września 2019 (06:00)
-
Starlink: Rynek reklamy TV w I kw. 2015 roku wzrósł o 3,7 proc.
- Poniedziałek, 4 maja 2015 (14:52)
-
Rynek reklamy telewizyjnej rośnie o 5,6 proc. Reklamodawców przyciągają stacje tematyczne
- Poniedziałek, 9 lutego 2015 (06:00)
-
Polskie Radio powinno być niezależne od rynku reklamy?
- Wtorek, 3 lutego 2015 (17:42)
-
Wydatki na marketing w sieci rosną najszybciej
- Czwartek, 11 grudnia 2014 (06:00)
-
Poprawa kondycji rynku reklamy telewizyjnej pozytywnie wpływa na wyniki TVN
- Wtorek, 11 listopada 2014 (06:00)
Na wyniki Grupy TVN istotny wpływ ma poprawiająca się kondycja rynku reklamy telewizyjnej - uważają analitycy. Ich zdaniem z tego względu TVN może liczyć na poprawę przychodów mimo...TVN SA, rynek reklamy -
Telewizji przybywa reklamodawców. Rosną stacje tematyczne
- Wtorek, 4 listopada 2014 (06:00)
Po dwóch latach spadków na rynek reklamy telewizyjnej w tym roku wróciło ożywienie. Z analiz domu mediowego Starlink wynika, że jego wartość w I półroczu wzrosła o 5 proc. do 1,9 mld zł....reklamodawcy, rynek reklamy -
Rynek reklamy internetowej szytej na miarę wzrośnie w ciągu najbliższych 4 lat niemal trzykrotnie
- Środa, 29 stycznia 2014 (07:15)
-
Nastał czas ucieczki od telewizji?
- Wtorek, 10 grudnia 2013 (15:23)
-
Agora podtrzymuje prognozę spadku rynku reklamy
- Czwartek, 14 listopada 2013 (18:54)
Agora podtrzymała prognozę spadku rynku reklamy ogółem w 2013 roku o 5-8 proc. w ujęciu rok do roku. Spółka jednocześnie zwróciła uwagę na postępujące spadki rynku reklamy w dziennikach -...rynek reklamy -
TVN zwiększy nakłady na TVN7 i TTV
- Czwartek, 22 sierpnia 2013 (17:05)
- TVN widzi poprawę na rynku reklamy, który odzyskuje stabilność i staje się bardziej przewidywalny - powiedział na konferencji Markus Tellenbach, prezes TVN. Dodał, że w drugiej połowie...rynek reklamy