Pokolenie Z nie da się kupić rabatem. Nowe podejście do młodych klientów

Konsument Gen Z – jaki jest, czym się wyróżnia, czego oczekuje, jak do niego dotrzeć? (zdj. ilustracyjne)
Konsument Gen Z – jaki jest, czym się wyróżnia, czego oczekuje, jak do niego dotrzeć? (zdj. ilustracyjne)ARNE DEDERTDPAdpa Picture-Alliance via AFPAFP

Konsument bez kompromisów

Zobacz również:

"Dopaminowa bieżnia" i emocje zamiast kuponów

Generacja Z na zakupach: bezkompromisowa, impulsywna i głodna doświadczeń. Jak zdobyć lojalność najmłodszych konsumentów?
Generacja Z na zakupach: bezkompromisowa, impulsywna i głodna doświadczeń. Jak zdobyć lojalność najmłodszych konsumentów?INTERIA.TVinteria.pl

Nowa lojalność klienta: Emocje, personalizacja i przeżycia

  • grywalizacja, która daje element zabawy i rywalizacji, 
  • personalizacja - młodzi chcą czuć, że komunikat i oferta są kierowane bezpośrednio do nich, 
  • szybka redempcja, czyli natychmiastowe korzyści, 
  • nagrody niematerialne - wejściówki na wydarzenia, dostęp do ekskluzywnych treści czy wyjątkowe doświadczenia liczą się bardziej niż zniżki czy produkty fizyczne. 

Autentyczność i spójność marki kluczem do zaufania

Generacja Z - konsumenci nowego formatuINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?