Do kiedy pracodawca musi wysłać PIT pracownikowi?

Oprac.: Anna Czowalla

PIT-11 - do kiedy pracodawca powinien go wysłać pracownikowi?
PIT-11 - do kiedy pracodawca powinien go wysłać pracownikowi?123RF/PICSEL

Co to jest PIT-11 i kto musi go przesłać?

  • pracownikowi,
  • urzędowi skarbowemu właściwemu dla pracownika (w miejscu zamieszkania).

Do kiedy pracodawca wysyła PIT-11?

Zobacz również:

    Kto nie składa deklaracji PIT-11?

    Błędy w deklaracji PIT-11

    • Brak podpisu
    • Podwyższone koszty związane z dojazdem do pracy z innej miejscowości
    • Dane podatników
    • Należności wypłacone na przełomie roku

    Co zrobić, jeśli pracodawca nie wysłał deklaracji PIT-11?

    Zobacz również:

      Dlaczego dane podawane w PIT-11 są tak ważne?

      "Szczerze o pieniądzach": Work-life balance dzięki AI?Polsat NewsSzczerze o pieniądzach
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?