reklama
- Wszystkie (246)
- Artykuły (246)
Artykuły (246)
-
Uwodzące symbole i metafory
- Sobota, 23 lutego 2008 (04:30)
-
Nazwa a wizerunek
- Środa, 6 lutego 2008 (10:21)
-
23 haki na klienta
- Środa, 23 stycznia 2008 (12:29)
21 grudnia 2007 r. weszła w życie nowa ustawa z 23 sierpnia 2007 r. - o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Akt ten ma na celu wdrożenie do polskiego prawa dyrektywy unijnej...reklama, praktyki, przedsiębiorca, haka, konsument, hak, kodeks, Haki, przedsiębiorcy, nieuczciwe praktyki, dyrektywa -
Raty 0 proc. nie istnieją
- Czwartek, 3 stycznia 2008 (08:25)
Wśród zagrożeń, jakie czyhają na klienta korzystającego z promocyjnych ofert banków, znajduje się również ryzyko, że zostanie wprowadzony w błąd. Od 21 grudnia można z tym problemem...UOKiK, bank, reklama, raty, praktyki, przedsiębiorca, opłata, -0, kredyt, konsument, dowód, przedsiębiorcy, etyka, dochodzenie -
Rodzice okłamują dzieci
- Niedziela, 30 grudnia 2007 (06:00)
-
Przedsiębiorca zapłaci za kłamliwą reklamę
- Piątek, 21 grudnia 2007 (09:07)
-
Reklama na całe życie
- Niedziela, 9 grudnia 2007 (06:00)
-
Reklama naruszyła uczucia religijne
- Środa, 28 listopada 2007 (07:43)
-
Reklama usług prawniczych musi być rzetelna
- Środa, 21 listopada 2007 (07:25)
Radcowie mogą stosować marketing i reklamę, jeśli są one zgodne z prawem i godnością zawodu. Informowanie o usługach prawniczych nie może zawierać propozycji zawarcia umowy z konkretnymi...marketing, reklama, zawodowa, zbigniew, Tajemnica Zawodowa, praktyki, korzyści, niezależność, tajemnica -
Strategie: Upadłe anioły wśród marek
- Sobota, 17 listopada 2007 (10:07)
-
Jak radca powinien się reklamować
- Czwartek, 4 października 2007 (07:14)
-
Energetyka: Reklama ma sens?
- Niedziela, 29 lipca 2007 (08:45)
Większość odbiorców nie wie, że 1 lipca zyskali prawo wyboru sprzedawcy energii elektrycznej. Czy firmy elektroenergetyczne powinny prowadzić działania reklamowe skierowane do...energia, energetyka, reklama, Vattenfall, radio, Sens, PGE Polska Grupa Energetyczna SA, firmy, kampania, Warszawa, energetyki