T-Mobile zmienia zasady po interwencji UOKiK. Klienci dostaną po 500 zł

Agata Siwek

Oprac.: Agata Siwek

Logo T-Mobile na różowym tle, umieszczone na froncie budynku. Napisy są w kolorze białym, a w tle widoczne delikatne odbicia drzew i nieba na szybie.
T-Mobile zmienia zasady po interwencji UOKiK. Klienci dostaną 500 zł (zdj. ilustracyjne)Artur Szczepanski/REPORTERReporter

Spis treści:

  1. UOKiK: Subskrypcje T-Mobile aktywowane bez wiedzy klientów
  2. Niejasne rachunki i brak informacji
  3. Klienci dostaną pieniądze. Zwroty opłat i 500 zł dla poszkodowanych
  4. T-Mobile wydało oświadczenie, firma wskazuje na współpracę z UOKiK

UOKiK: Subskrypcje T-Mobile aktywowane bez wiedzy klientów

Zobacz również:

Niejasne rachunki i brak informacji

Klienci dostaną pieniądze. Zwroty opłat i 500 zł dla poszkodowanych

  • osoby, które w tym czasie aktywowały jakąkolwiek usługę poprzez "Zamów z T-Mobile", a ich reklamacje zostały odrzucone lub uznane częściowo, otrzymają jednorazowe przysporzenie w wysokości 500 zł;
  • klienci korzystający z serwisów Vodonline, Wizzgames, Gameland lub Zaplium, którzy wyłączyli je w ciągu 60 dni i nie odzyskali wcześniej pieniędzy, mogą liczyć na zwrot pobranych opłat.

T-Mobile wydało oświadczenie, firma wskazuje na współpracę z UOKiK

"Wydarzenia": Z centrum Łodzi zniknie ostatni warzywniak? Właścicielka będzie walczyćPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?